Wydawnictwo Strefa Kursów Kurs Programowania w JAVA

Kurs Programowania w JAVA

Produkt jest niedostępny

INFORMACJE
Kategoria: Programowanie
Producent: Wydawnictwo Strefa Kursów
Opakowanie: książka + film wideo
Wersja językowa: polska
Wymagania systemowe: Procesor 1GHz, 256 MB RAM, Windows 9.x/Me/XP/Vista/7, MAC OS, Linux, dowolna przeglądarka internetowa, Adobe Flash Player 9.0 lub nowszy, rozdzielczość ekranu 1024x768, karta dźwiękowa, głośniki

Java to jeden z najpopularniejszych języków programowania. Jego wielką zaletą jest elastyczność, która umożliwia tworzenie zarówno prostych programów jak i złożonych aplikacji. Kolejna istotna zaleta to przenośność: aplikacje napisane w tym języku mogą być uruchamianie niemal na każdej platformie zarówno stacjonarnej jak i mobilnej. Dzięki przejrzystej konstrukcji i doskonałej dokumentacji Java jest idealnym rozwiązaniem dla początkujących programistów.  

 

Nasz kurs pozwoli ci zdobyć wiedzę na temat programowania w języku Java. Zaczniemy od podstaw: omówimy programy niezbędne do dalszej pracy, pokażemy jak je zainstalować i skonfigurować. Następnie przystąpimy do omówienia najważniejszych elementów składowych języka Java. Dowiesz się jak korzystać z pętli, instrukcji warunkowych, tablic czy zmiennych. Szczególny nacisk położyliśmy na omówienie obiektowych aspektów języka czyli tego co w Java jest najistotniejsze. Pokażemy ci jak działają klasy obiekty czy metody. Nauczysz się również korzystać z interfejsów, klas abstrakcyjnych czy pakietów. Ta wiedza jest po prostu niezbędna jeśli chcesz tworzyć nowoczesne aplikacje. Wszystkie tematy poruszane w kursie zostały omówione z użyciem prostych ale praktycznych przykładów. 

 

Całkowita liczba filmów: 64

Czas trwania: 6,5 h

 

 

Spis treści

Wprowadzenie                                                                                                             

1. Wstęp  (00:48)

2. Omówienie niezbędnych komponentów  (02:13)

3. Edytor NetBeans  (02:37)

4. Tworzenie nowego projektu  (04:04)

5. Pierwszy program  (06:00)

6. Wstawianie komentarzy  (03:29)

 

Zmienne                                                                                                                         

7. Wprowadzenie do zmiennych  (04:40)

8. Reguły nazywania zmiennych  (03:55)

9. Typy danych  (04:31)

10. Operatory arytmetyczne  (07:07)

11. Operator przypisania  (05:36)

12. Inkrementacja i dekrementacja  (05:35)

13. Operator łączenia  (05:10)

14. Rzutowanie  (07:34)

 

Tablice                                                                                                                           

15. Deklaracja tablicy  (05:47)

16. Wprowadzanie wartości  (05:00)

17. Różne zagadnienia  (04:46)

18. Tablice wielowymiarowe  (05:11)

 

Instrukcje sterujące                                                                                                   

19. Instrukcja IF  (04:53)

20. Instrukcja ELSE IF  (05:09)

21. Instrukcja SWITCH CASE  (06:56)

22. Operatory relacyjne  (04:59)

23. Operatory logiczne  (07:34)

24. Zmienne typu boolean  (03:41)

 

Pętle                                                                                                                                

25. Pętla FOR - wprowadzenie  (06:52)

26. Pętla FOR - rozszerzenie  (08:10)

27. Pętla FOR EACH  (03:49)

28. Pętla WHILE  (07:50)

29. Polecenia BREAK i CONTINUE  (08:10)

 

Klasy i obiekty                                                                                                             

30. Wstępne zagadnienia  (06:53)

31. Tworzenie nowego obiektu  (07:29)

32. Metody  (09:36)

33. Metoda z parametrami  (09:37)

34. Słowo kluczowe THIS  (09:04)

35. Konstruktor  (08:10)

36. Przykład użycia konstruktorów  (05:56)

 

Klasy i obiekty - rozwinięcie                                                                                     

37. Metoda zwracająca wartości  (08:32)

38. Metody statyczne  (07:48)

39. Pola statyczne  (06:00)

40. Wywoływanie metod  (03:44)

41. Inicjalizacja  (04:07)

 

Dziedziczenie                                                                                                               

42. Wstępne zagadnienia  (06:46)

43. Przeciążanie metod  (04:41)

44. Słowo kluczowe SUPER - metody  (08:33)

45. Słowo kluczowe SUPER - konstruktor  (06:52)

46. Przesłanianie pól  (04:09)

47. Modyfikatory dostępu  (05:29)

48. Rzutowanie obiektów  (06:26)

49. Klasa OBJECT  (03:52)

50. Metody klasy OBJECT  (08:08)

 

Abstrakcyjne klasy i metody                                                                                    

51. Klasa abstrakcyjna  (06:14)

52. Przykład metody abstrakcyjnej  (08:53)

53. Finalne klasy pola i metody  (06:53)

 

Interfejsy                                                                                                                       

54. Wprowadzenie do interfejsów  (06:15)

55. Implementacja interfejsu  (07:53)

56. Rozszerzanie interfejsu  (05:46)

 

Klasy wewnętrzne                                                                                                      

57. Przykład klasy wewnętrznej  (06:15)

58. Klasy wewnętrzne - projekt  (06:05)

 

Pakiety                                                                                                                           

59. Definiowanie pakietu  (05:46)

60. Import klas  (08:22)

61. Modyfikator PUBLIC  (05:19)

 

Różne                                                                                                                             

62. Typy wyliczeniowe  (04:39)

63. Obsługa wyjątków  (07:35)

64. Dokumentacja klasy  (09:54)