Kurs Programowania w JAVA
Produkt jest niedostępny
| Kategoria: | Programowanie |
| Producent: | Wydawnictwo Strefa Kursów |
| Opakowanie: | książka + film wideo |
| Wersja językowa: | polska |
| Wymagania systemowe: | Procesor 1GHz, 256 MB RAM, Windows 9.x/Me/XP/Vista/7, MAC OS, Linux, dowolna przeglądarka internetowa, Adobe Flash Player 9.0 lub nowszy, rozdzielczość ekranu 1024x768, karta dźwiękowa, głośniki |
Java to jeden z najpopularniejszych języków programowania. Jego wielką zaletą jest elastyczność, która umożliwia tworzenie zarówno prostych programów jak i złożonych aplikacji. Kolejna istotna zaleta to przenośność: aplikacje napisane w tym języku mogą być uruchamianie niemal na każdej platformie zarówno stacjonarnej jak i mobilnej. Dzięki przejrzystej konstrukcji i doskonałej dokumentacji Java jest idealnym rozwiązaniem dla początkujących programistów.
Całkowita liczba filmów: 64
Czas trwania: 6,5 h
Spis treści
Wprowadzenie
1. Wstęp (00:48)
2. Omówienie niezbędnych komponentów (02:13)
3. Edytor NetBeans (02:37)
4. Tworzenie nowego projektu (04:04)
5. Pierwszy program (06:00)
6. Wstawianie komentarzy (03:29)
Zmienne
7. Wprowadzenie do zmiennych (04:40)
8. Reguły nazywania zmiennych (03:55)
9. Typy danych (04:31)
10. Operatory arytmetyczne (07:07)
11. Operator przypisania (05:36)
12. Inkrementacja i dekrementacja (05:35)
13. Operator łączenia (05:10)
14. Rzutowanie (07:34)
Tablice
15. Deklaracja tablicy (05:47)
16. Wprowadzanie wartości (05:00)
17. Różne zagadnienia (04:46)
18. Tablice wielowymiarowe (05:11)
Instrukcje sterujące
19. Instrukcja IF (04:53)
20. Instrukcja ELSE IF (05:09)
21. Instrukcja SWITCH CASE (06:56)
22. Operatory relacyjne (04:59)
23. Operatory logiczne (07:34)
24. Zmienne typu boolean (03:41)
Pętle
25. Pętla FOR - wprowadzenie (06:52)
26. Pętla FOR - rozszerzenie (08:10)
27. Pętla FOR EACH (03:49)
28. Pętla WHILE (07:50)
29. Polecenia BREAK i CONTINUE (08:10)
Klasy i obiekty
30. Wstępne zagadnienia (06:53)
31. Tworzenie nowego obiektu (07:29)
32. Metody (09:36)
33. Metoda z parametrami (09:37)
34. Słowo kluczowe THIS (09:04)
35. Konstruktor (08:10)
36. Przykład użycia konstruktorów (05:56)
Klasy i obiekty - rozwinięcie
37. Metoda zwracająca wartości (08:32)
38. Metody statyczne (07:48)
39. Pola statyczne (06:00)
40. Wywoływanie metod (03:44)
41. Inicjalizacja (04:07)
Dziedziczenie
42. Wstępne zagadnienia (06:46)
43. Przeciążanie metod (04:41)
44. Słowo kluczowe SUPER - metody (08:33)
45. Słowo kluczowe SUPER - konstruktor (06:52)
46. Przesłanianie pól (04:09)
47. Modyfikatory dostępu (05:29)
48. Rzutowanie obiektów (06:26)
49. Klasa OBJECT (03:52)
50. Metody klasy OBJECT (08:08)
Abstrakcyjne klasy i metody
51. Klasa abstrakcyjna (06:14)
52. Przykład metody abstrakcyjnej (08:53)
53. Finalne klasy pola i metody (06:53)
Interfejsy
54. Wprowadzenie do interfejsów (06:15)
55. Implementacja interfejsu (07:53)
56. Rozszerzanie interfejsu (05:46)
Klasy wewnętrzne
57. Przykład klasy wewnętrznej (06:15)
58. Klasy wewnętrzne - projekt (06:05)
Pakiety
59. Definiowanie pakietu (05:46)
60. Import klas (08:22)
61. Modyfikator PUBLIC (05:19)
Różne
62. Typy wyliczeniowe (04:39)
63. Obsługa wyjątków (07:35)
64. Dokumentacja klasy (09:54)













